onsdag 24 april 2013

Team Rynkeby Helsingborg!



Team Rynkeby behöver väl knappast någon presentation nuförtiden, så känt, populärt och starkt varumärke har det väl blivit nu skulle jag tro. Gänget med danskt ursprung, som cyklar till Paris för att uppmärksamma och bidra till forskning om barncancer!

Jag hade förmånen att få hålla ett föredrag för "Helsingborgsgruppen" i fredags, och det var sannerligen trevligt. Vem kan motstå ett gäng som detta. Vilken energi! På några månader har deras driv och engagemang gjort att de synts och hörts på alla möjliga ställen vilket resulterat i stora insamlingar till barncancerfonden. Imponerande!

För mig blev det dessutom ett kärt återbesök i gamla hemtrakter med barnen som fick chansen att träffa min mor och morfar!

Någon gång snart ska jag också försöka vara med på denna goda gärning! Gärna tillsammans med grabben eller min far på en tandem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar